Friday, September 24, 2010

RAHASIA SIAPA CALUN ADUN DAMAK

Dengar khabar DUN Damak UMNO memohon dari BN, MCA akan diganti kerusi di tempat lain pula. Ini kerena pristasi MCA yang tidak begitu baik dalam pilihan raya dulu. Kalau ye lah begitu siapa akan jadi calon UMNO itu? Ada blog dari wzwh kata dia cadangkan dato' Azizan, tapi tak sesuai lah sebab dulu dia dah jadi adun Pulau Tawar, tak dia dicalonkan lagi, jadi adun juga pulak tu, kalau jadi Ahli Parlemen mungkin juga sesuai sebab dia dah lama dalam politek neh.

Nak calonkan wok hitam susah juga sebab dia bersempelet dengan banyak kes, orang marah pasai dia tak bayar resthoues dah lebih 4 tahun. Dia pun kencing sana dan kencing sini. Memang tak layak jadi wakil rakyat, kalau jadi wakil pos tu boleh lah agak-agaknya.

Ada sorang calon yang layak, datang dari dun DAMAk juga lah. Memang dia pengalaman juga dalam politik jerantut ini. Bekas AJK Pemuda dan masih ketua UMNO Cawangan dan ajk bahagian. Orangnya memang bercita-cita besar menjadi yang berhurmat. Nama kena rahsia dulu sebab bimbang di pancas, maklumlah dalam UMNO ni banyak sangat cas-mengecas keting. Tunggulah untuk memberi sokongan kepada dia nanti.

2 comments:

Anonymous said...

Tak kanlah calon dun damak aje yg kena tukar? sepatutnya ketiga tiga dun dan parlimen jerantut ni dah kena tukar.Yang ada sekarang ni cuma menyemak aje.

Anonymous said...

Wan Zamzuri,
Laa kita UMNO Cawangan di DUN Damak, jadi kita fokus di DUN Damak saja lah, tk kan DUN Tahan kita nk jaga juga, itu tugas En. Wan Zamzuri lah